2015年2月1日 星期日

惠州買餸

 
星期六,
 
我、老公和姑奶又一齊返惠州,
 
睇鄉下間屋裝修情況;
 
下午返到弟婦屋企,
 
佢已經整定好嘢俾我哋食~客家東坡肉!
 
老公食到唔停得口呀!
 
 



呢度就係我成日買餸嘅地方啦!
 
佢就係我屋企附近,
 
批發和零售都有,

老公話我就嚟變鄉下人架啦!

次次返惠州到買咁多菜;

呢度買嘢有咩好?

最好係樣樣都可以揀,

連荷蘭豆都可以逐條揀,

所以買返嚟嘅嘢,

全部都係精選嚟架!
 
 
 
 





今次買咗生菜2棵¥0.5、馬蹄¥3、
 
荷蘭豆¥3、娃娃菜(中size)¥1.5、臘肉¥6、
 
無核四季桔2斤¥12,
 
真係平到妳唔信呀!
 

  
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


14 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!