2015年2月10日 星期二

賀年準備(一)~炸腰果

 
開始準備一下過年嘅食品啦!
 
例牌指定動作~炸腰果。
 
今年買到靚靚腰果$68斤,
 
足秤兼大粒,
 
真係幾難先遇到咁靚架!
 
炸完腰果,
 
要快D收埋我呢樽寶貝,
 
唔係未到過年就會俾人偷食架啦!
 
嘻嘻!

我驚連我自己都忍唔住偷食埋一份呀!









材料: 腰果一斤、鹽1茶匙

做法: 燒熱水加1茶匙鹽,將腰果出水1-2分鐘後瀝乾水份,用廚紙抹乾;

開中細火落油,凍油落腰果,當油滾後要用鑊鏟不停翻轉腰果,

直至腰果炸至金黃色;(想知炸熟未,我會間中攞粒腰果嚟試下架!)

最後轉大火炸多10-15秒,即撈起腰果待涼加少許鹽入樽。


 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



18 則留言 :

  1. 正~呢期大家都忙整過年糕點小吃呢

    回覆刪除
  2. 嘩!炸得咁靚,真係好難忍口吾偷食架喎!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 有朋友話可以,出水後抹乾水,放入200度焗爐焗8~10分鐘呀!

      刪除
  4. 炸得咁脆,好想食.流口水添.

    回覆刪除
  5. $68斤 都話平?香港物價真的好貴, 貴到你地都麻木?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一D都唔平架,不過大大粒,又冇咩碎;過年咪買D靚少少嘅腰果囉!

      刪除
  6. 炸腰果正呀,老公都鍾意食~~
    但真係愈來愈貴,加上又熱氣,所以都好少炸.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以試下用焗爐焗,朋友話出水後抹乾水,放入200度焗爐焗8~10分鐘,中途要反轉焗另一面呀!

      刪除
  7. 回覆
    1. 係呀,剩係夠過年呢段時間食咋!

      刪除
  8. 您好。祝福您新年进步。

    好棒的干果。可以看啤酒咯。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!