2015年2月22日 星期日

2015惠州過年

 
初三朝早,
 
我、老公、姑奶和大伯齊齊北上,
 
差不多連續8、9年我哋都會返惠州,
 
感受下鄉間過年嘅熱鬧和氣氛,
 
放煙花爆炸真係好常見架!
 
 







 

 
晚上堂弟婦煮咗一餐有齊雞鵝鴨嘅晚餐,
 
好豐富呀!
 
仲為我的新居買咗一棵靚年桔,
 
真係好有心思呀!
 




 
 
今朝,
 
我哋去另一位堂弟家拜年,
 
又係煮咗一餐豐富嘅午餐,
 
餐餐係咁食,
 
唔肥就假啦!
 
至於手信呢,
 
堂妹買咗份土豪三竇係我哋,
 
裡面有花生、醃豆角和梅菜,
 
仲有包蘑菇添;
 
自製豬肉丸和隻大扇雞(閹雞)緊係堂弟婦自家養啦!
 
2包梅菜係另一位堂弟婦送的,
 
我剩係買咗菜芯和獨子蒜咋!
 
 



 
 

 
 
 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
 
 

 
 
 

16 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!