2014年9月7日 星期日

惠州迎中秋

 
噚日又返咗惠州玩咗2日,
 
順便同親戚朋友一齊過中秋;
 
返到惠州都已經下午1點幾,
 
即刻搵地方醫肚啦!
 
 







 
 
食完飯,
 
有咩做,
 
哈哈,
 
仲使問緊係打牌啦!
 
贏咗請食飯,
 
有幸我噚晚做Boss請客呀!
 
我哋又去飲豬肉湯啦!
 
130人仔都唔使就食到飽飽,
 
抵食呀!
 
 






 
今朝早起身就去咗附近市場買餸,
 
 
平到你唔信,
 
茄子1蚊人仔有4條,
 
農家菜芯2蚊人仔,
 
惠州梅菜5蚊人仔有4大棵,
 
紅豆,綠豆和花生每樣買咗1斤,
 
平均6蚊斤咋!
 




 
拿拿拿,
 
呢餐係堂弟婦為我哋準備嘅迎月午餐啦!
 
雞鴨豬手木瓜豬肚湯,
 
好味到冇得頂呀!
 
攞咗個惠州博羅特產~五仁月光餅,
 
應節呀!
 
祝大家中秋節快樂呀!
 
 











 
  
  
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

16 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!