2014年9月18日 星期四

尖沙咀滬江飯店

 
遠在澳州嘅T&P伉儷返咗嚟香港,
 
我哋約埋齊齊出嚟食飯聚一聚,
 
今次聚嘅地點係尖沙咀滬江飯店!
 
大家都認同,
 
食物水準冇以前咁好囉!
 
 
 
 
 

















  
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  
 

10 則留言 :

  1. 回覆
    1. 係呀,因為T&P佢哋好快又去旅行呀!

      刪除
  2. 自從無左YAHOO, 好多朋友都無哂,包括 T ﹠ K

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好多blog友仔都已經冇人寫blog,真係好可惜呀!依家唯有靠呢度和facebook聯絡咋!

      刪除
  3. 哈哈 一回港就即刻飯聚 很開心呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,因T&P好快又去旅行,11月頭先返呀!

      刪除
  4. 我最鍾意吃甜點 , 但呢碟高力豆沙樣子好似麻麻地 , 好吃嗎 ?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!