2014年9月25日 星期四

麵包製作精選實習中班(第七堂)

 
今堂學整牛角包和丹麥包,
 
唔好講笑,
 
真係好好食,
 
我諗我會自己整嚟食架,
 
不過唔知幾時囉!
 
 



 
 
  
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
 

18 則留言 :

  1. 牛角包好肥~不過又真係好好食呢~!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 丹麥包和牛角包,一樣咁好食呀!

      刪除
  3. 我正打算報工聯會的麵包蛋糕實習課程。
    想問你是在那個中心上課的呢?
    是否每人會有一份材料,可以全程自己動手做?或是要分組做呢?
    謝謝你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係元朗學架,每位老師教法唔同,做蛋糕時,有的亞sir會2人一組整蛋糕,有D會大圍一齊做蛋糕,所以跟邊個亞sir都好重要架!

      刪除
    2. 咁咪未必有機會自己一手一腳試做一次?

      刪除
    3. 自己一手一腳做蛋糕會好忙,有人幫手會好少少架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!