2014年9月22日 星期一

2014國慶盆菜

 
近年十一國慶,
 
我哋都會返元朗舊屋食盆菜;
 
今年舉辦得比較早,
 
所以小魔怪可以同埋我哋一齊去食盆菜。
 
今年盆菜訂輝記,
 
小魔怪話好好食,
 
真材實料,
 
腩肉多過蘿蔔呀!
 
 
 


 
  

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  
 

14 則留言 :

  1. 咁快又國慶......盤菜之後就又有蛇宴 ! 咁又回歸一年啦

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,大家齊齊圍埋一齊食盆菜,好熱鬧呀!

      刪除
  3. 真係好多餸,盆菜真係唔錯喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時蘿蔔多過主菜,今次就主菜多過蘿蔔,超正呀!

      刪除
  4. 我從沒有吃過盆菜 , 滿滿一大盆好得意 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機會妳都去試下食啦,好有圍村風味架!

      刪除
  5. 我都想食可惜不是原居民.

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!