2014年6月6日 星期五

外食~元朗煌府婚宴專門店

 
今晚去博愛醫院探病,
 
之後同大伯、大伯娘、姑奶、老公和我,
 
去元朗煌府食晚飯,
 
4餸1湯,
 
叫咗2個飯、3罐啤酒和1罐汽水,
 
埋單$604左右呀!
 
 
 









最唔好食係個糖水,

冇嚟味道,

真係想自己煲煲嚟食呀!
 
  
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 

16 則留言 :

  1. 餸菜樣子幾好喎 , 嘻嘻糖水梗係冇妳自制咁正喇 .

    回覆刪除
  2. 呢間酒樓日日賣幾個廣告,我都識得佢呀。

    回覆刪除
  3. 見府婚宴專門店我仲以為你做奶奶擺酒添.

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓???唔好掛,遲多十零廿年都唔遲呀!

      刪除
  4. 除咗糖水, 個芝士蝦E麵, 都覺得遜色少少

    回覆刪除
  5. 吾洗做有得食幾好吖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一餐半餐好啦,食得多唔化算呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!