2014年6月28日 星期六

北上

 
今日我同老公北上,
 
返深圳布吉睇下間屋有冇發霉;
 
未去掃貸前,
 
緊係要食飽飽先啦!
 
求求其其係屋苑附近食嘢,
 
土豆燒雞木桶飯、萵笋炒肉片木桶飯、金牌小炒皇,
 
呢度50蚊人仔咋!
 
 






 
我哋睇完間屋,
 
就去咗walmark入貨;
 
 
人哋係香港掃貨返中國,
 
 
而我就由中國掃貨返香港,
 
 
嘻嘻,
 
 
我變身做咗水貨客添!

 
最抵係康師傅紅燒牛肉麵5大包仲有個餐盒或微波爐碗送,

 
都係8蚊人仔一包咋!

 
唔買真係對唔住自己呀!
 
 





 
 

 

 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  


 


 
 
 


16 則留言 :

  1. 回覆
    1. 下次返去,一定要帶拉車先得呀! @@"

      刪除
  2. 今天剛去布吉,唔知去邊度揾食,請問木桶小廚在哪裡?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間係地鐵大芬站附近,係一間細舖頭嚟架!

      刪除
  3. 我都鍾意返大陸超市入其中一隻麻辣麵.

    回覆刪除
    回覆
    1. 返親大陸,行超市係我哋必去嘅地點嚟架!

      刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈,返親中國,我哋都會不停入貨呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!