2014年2月2日 星期日

大年初三~酒微菜薄

 
今日大年初三,
 
大伯一家和姑奶一家齊齊過嚟拜年,
 
煮咗一餐簡單餸菜,
 
酒微菜薄,
 
招呼唔到!
 
 













 
冬菇花膠蠔豉髮菜炆鴨腳
 
材料: 冬菇、花膠、蠔豉、髮菜、鴨腳、薑片、冰糖1小粒、粟粉水
 
調味: 蠔油2湯匙(炆冬菇用)、老抽適量、鮑魚汁2湯匙、
 
糖1茶匙、清雞湯1盒(細)、水1碗
 
做法: 花膠出水後備用;冬菇浸軟去蒂備用;
 
髮菜浸後用1茶匙粟粉洗下去污物,洗淨備用;
 
蠔豉浸軟用薑汁酒醃一陣,燒熱油鑊加蠔豉煎煎兩面至金黃色後備用;
 
鴨腳用薑酒出水;燒熱油鑊加薑片煎香,
 
加入冬菇、2湯匙蠔油、1小粒冰糖和2碗水先炆1小時左右,
 
(因冬菇厚身,所以預先炆定,如用中小型冬菇可略去此步驟);
 
凍油落LC鍋加熱煎香薑片,加入鴨腳、冬菇、蠔豉、
 
花膠和調味(包括炆冬菇汁)炆至汁濃,落髮菜後炆多10分鐘左右,
 
可按個人口味加少許鹽和糖調味,最後用粟粉水埋獻汁便成。
 
花膠出水方法: 早一晚用水先浸定花膠,

燒熱一鍋水將花膠、薑和蔥一齊出水15分鐘,

熄火焗3-4小時以上。
 
 
 

  

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

18 則留言 :

  1. 好豐富,邊係酒微菜薄呢.

    回覆刪除
  2. 你都連繼煮左好多日大餐!
    我的開年飯: http://mrandmrsleungskitchen.blogspot.hk/2014/02/Malaysian-tossed-salad-Korean-spare-ribs-stew.html

    回覆刪除
  3. 咁多好餸一啲都唔薄喇 ! 流口水中 !

    回覆刪除
  4. 馬年事事如意呀!
    碟碟都好精彩哩!

    回覆刪除
  5. 嘩....咁豐富...我流口水哩 !!

    回覆刪除
  6. 咁豐富都叫酒微菜薄?!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!