2014年2月18日 星期二

西餅、蛋糕製作精選實習班(六)~第四堂

 
1月28日
 
今日學整印尼千層生果籃蛋糕
 
亞sir已經幫我哋焗定蛋糕底,
 
我哋就學整印尼千層蛋糕,
 
呢個蛋糕要落好多糖和好多牛油,
 
唔會自己係屋企整囉!
 
亞sir個蛋糕寫埋個靚靚福字,
 
而我就整斷咗朱古力花籃啦!
 
 

 
 

 







 
 
 
 



  
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
 
 
 

22 則留言 :

  1. Hello 雀后,

    你阿SIR 咁犀利嘅???!! 個福字好多筆劃過喎...稍一差池都不行呀!!!

    如果復活節,整個朱古力造的膝籃蛋糕...加D 朱古力蛋, 加一快兔仔朱古力牌...細路仔見到一定會好開心呢!

    回覆刪除
  2. 我都怕咗食千層蛋糕呢!

    回覆刪除
  3. 賣相好靚 , 蛋糕落咁多牛油一定好香喞 yummy yummy

    回覆刪除
    回覆
    1. 中間蛋糕部份啱食,印尼千層就太甜啦!

      刪除
  4. 蛋糕要落咁多油和糖架,這樣好好味,不過好肥囉。

    回覆刪除
  5. 我已前好鍾意食印尼千層蛋糕架,不過上網揾食譜想自己整知道原來要落好多油,蛋同糖就唔敢食喇*=*

    回覆刪除
  6. 呢個唔太健康,但幾好味﹗

    回覆刪除
  7. 鍾Sir 真係勁,我好鍾意吃尼個焗千層糕架,夠香......,但你話用好多牛油.............比例多唔多過劇院蛋糕架!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,所有蛋糕都係肥肥肥架啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!