2014年2月28日 星期五

2014年日本京都大阪之旅

 
嘻嘻,
 
我又一次撇低大小魔怪和老公,
 
今晚零晨時份會飛去日本玩呀!
 
同行有姐姐姐夫、我和一位遠道由英國返來的朋友仔,
 
目的地是日本京都和大阪,
 
我哋選擇自駕遊,
 
行程方面由姐姐負責plan,
 
我剩係負責吃喝玩樂咋!
 
帶嘅行李得咁多,
 
希望可以剩多D空位出嚟啦!

 



  
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

34 則留言 :

  1. Kyoto & Osaka,Japan, yeah!
    Have Fun la, Ms Wong !

    回覆刪除
  2. 玩得開心D. 買多D. 吃D 美味的東西 ^_^

    回覆刪除
  3. 唔使帶咁多野,留番D位啦,盡情吃喝玩樂,盡情買啦。

    回覆刪除
  4. 好羨慕呀!玩得開心 D 啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 返嚟啦!又玩又食又買嘢,好盡興呀!

      刪除
  5. 你好呀! 我第一次留言, 係煮飯新手. 呢兩個星期都係睇你網站教的食譜煮送. 老公都讚好食. 仲要日日唔同花款. 材料又唔會好難買(我0係美國!). 希望你keep住post食譜啦! 去日本玩得開心D同小心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳好呀!多謝妳支持,希我我嘅食譜幫到妳啦!

      刪除
  6. 玩得開心D啦! 買多D, 食多D好嘢!

    回覆刪除
  7. Happy journey ! Share with us the happy moments later !

    回覆刪除
  8. 勁買勁玩勁食enjoy your trip!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!