2014年2月3日 星期一

2014馬年惠州之旅~手信篇

 
每年年初三都會返惠州拜年,
 
雖然來去匆匆,
 
但係中國過年真係好熱鬧,
 
家家戶戶放煙花爆竹,
 
充滿新年喜氣洋洋的氣氛啊!
 
雖然去到咁遠咁偏僻嘅地方,
 
我都有買到手信呀!
 
 





 
 
冬菇、茶樹菇、蝦皮、魷魚乾;
 
除咗海味乾貨,
 
仲有堂弟、堂弟婦專登買俾我哋嘅手信,
 
 
梅菜、新鮮雞、茶葉、農家菜芯、沙糖桔和米粉!
 
大家認住呢款菜芯呀,
 
真係超甜超嫩架!
 
 
 
 
 



 

 
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

19 則留言 :

  1. 你D手信應該係無添加,靠得住!

    回覆刪除
  2. 這款梅菜芯...真係好食.!! 蒸魚一流

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未試過,搵日試下用嚟蒸魚先得!

      刪除
  3. 回覆
    1. 我亞媽話,多花d菜先好食

      刪除
    2. 真係唔係講笑,呢款菜芯超好食,又甜又嫩呀!

      刪除
  4. 回覆
    1. 我哋次次都買好多嘢返香港架啦!^.^

      刪除
  5. 回覆
    1. 識貨,老公食過讚不絕口呀!Good good good!

      刪除
  6. 嘩~買咗好多嘢喎!~
    祝你新春大吉~!日日開心~!心想事成呀!~

    回覆刪除
  7. 呢款菜心,唔係處處有得買架。

    回覆刪除
  8. 新年期間,國內啲店舖係咪如常開業㗎?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!