2013年7月4日 星期四

薑蔥蒜手撕雞!


踏入七月,

我嘅心和身,

簡直放緊假咁呀!

做起事上嚟都懶洋洋,

冇咩動力添!

就連食都唔想𦧲骨,

呢個手撕雞就最啱我依家嘅心情啦!

 




材料: 雞1隻、蒜蓉、乾蔥蓉、薑蓉和蔥粒

醃料: 鹽1.5茶匙、紹酒酒半湯匙

調味: 豉油1湯匙、老抽半湯匙、糖1茶匙、麻油少許和蒸雞汁3匙羹

做法: 雞洗淨後用醃料醃2小時或至半日;

蒸雞25分鐘後唔好開蓋焗多5分鐘,待涼拆肉;

燒熱油鑊爆香將蒜蓉、乾蔥蓉和薑蓉,

並加入調味料內淋在雞絲面便成。





大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!