2013年2月7日 星期四

茄汁沙甸魚燴長通粉!

今日係我新年假期嘅第一日,

一個字~忙!

買過年糖果、整蘿蔔糕材料、買定部份團年餸菜等,

都落咗2次街,

但都仲未買完,

睇怕聽日又要繼續努力抬抬抬擺擺擺呀!

由於要滕來滕去,

早早準備呢個簡易午餐呀!






材料: 長通粉一包500g、香甜蕃茄醬1罐、茄汁沙甸魚3條

做法: 長通粉依照包裝說明出水備用;

沙甸魚去骨和清理內臟後撕碎,燒熱易潔鑊加少許橄欖油,

落長通粉、沙甸魚碎、香甜茄醬和2湯匙水炒勻,

最上碟後灑少許parsley碎便成。






今日啱啱收到第一份賀年禮物,

我一打開已經唔見咗幾兜曲奇,

大小魔怪係咪你哋做架???

唔係,

我要退貨呀!


  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
雀后(添飯)Facebook Fan Page

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!