2012年11月15日 星期四

金針雲耳冬菇紅棗臘腸蒸雞!


今日我又敗家啦!

訂咗部Samsung白色Galaxy Note II LTE,

要兩至三星期先有貨,

好想快D有機玩呀!

仲有係我要再勤力D打斧頭先得啦!



 





 


材料: 雞1隻、冬菇5隻、臘腸2條、金針和雲耳適量、

紅棗8粒(去核)、薑絲和蔥絲

醃料: 豉油2湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、粟粉2茶匙、


玫瑰露1茶匙、油半湯匙

做法: 冬菇浸軟切片;雲耳浸軟去蒂;

金針浸軟去頭尾打結;紅棗去核略洗;

洗淨雞後斬件,加入冬菇、雲耳、紅棗、金針、薑絲和醃料,

醃2小時;用水洗淨臘腸,切成片放在雞面上,

燒熱水把雞放入鑊中大火蒸15分鐘,最後灑上蔥絲便成。





 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!