2012年6月7日 星期四

羅宋湯!


記得細細個同父母出街食西餐都會選擇飲忌廉湯;

不過唔知係咪年我紀大,

依家越來越鐘意飲羅宋湯,

鐘意佢酸酸辣辣,

最梗要係多蔬菜,

啱哂我呀!



 


 

材料: 蕃茄3個、甘筍2條、薯仔2個、西芹4條、椰菜半個、

牛油1湯匙、茄膏半罐、牛展1條、水1500ml、月桂葉3塊

(今日我唔記得買洋蔥,所以冇加到呀!)

做法: 牛展出水後切粒備用;薯仔、甘荀、西芹切粒;

蕃茄浸熱水後去皮切粒;椰菜切絲;

燒熱鍋加牛油爆香薯仔、甘荀、西芹、蕃茄、椰菜和半罐茄膏,

炒數十下後,加入牛展粒、水和月桂葉,

煲2小時後加鹽調味便成。(隨個人口味可灑少許胡椒粉)





 


 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!