2012年6月16日 星期六

蠔油青口!

 有條友仔應承同我去台灣,等我約哂人諗住7月中去玩啦,佢竟然話俾我聽佢冇特區護照,依家我好想殺人呀!

 


材料: 急凍青口肉一磅、豆豉少許、薑蓉、蒜蓉和蔥粒

調味: 蠔油1湯匙、豉油和老抽各半湯匙、糖1茶匙、

鹽少許、粟粉1茶匙和2湯匙水

做法: 青口肉解凍後,用熱滾水拖一拖約30秒後瀝乾水份;

豆豉略浸;燒熱油鑊加豆豉、薑蓉和蒜蓉爆香,

加青口肉快炒後沿鑊邊贊1茶匙紹酒兜勻青口肉,

倒入調味後加蓋煮至翻滾後,加蔥粒炒勻便成。

 
 
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!