2011年7月25日 星期一

2011中山廣州之旅~中山篇(I)



今次返中山,

我哋選擇搭船,
船票唔平o架!
一張單程票都要$210,
超貴囉!
去中山的目的主要是探住在中山的堂妹;
係呢個旅程裡,
我的姐姐真失敗,
姨甥仔的回鄉咭到期了,
她竟然不知道,
當大家到了中山,
過關時被關員發現了,
姨甥仔有可能要被拒入境,
我哋大家都好擔心呢!
唔知係佢好彩定係大家好彩,
佢可以係當地補領一次過出入境通行証。
攪咗大半個鐘,
終於可以出發去食午飯啦!
堂妹帶我哋去食中山農家菜。


呢餐真係超超超抵食,
我哋去到差不多1點,
佢哋專登再開爐為我哋燒一隻燒鵝,
皮脆肉嫩;
清蒸大頭魚又夠鮮味;
呢餐唔使300人民幣呀!


 

 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!