2011年7月12日 星期二

臘味生菜包!


母親大人知道大小魔怪鐘意食臘腸, 

所以係上星期,

佢俾咗我一包榮華臘腸;

不過,

夏天食臘腸,

好似肥咗少少喎!


加埋生菜一齊包住食,

咁就冇咁油膩啦!





材料: 臘腸3條、沙葛一個、蝦米半碗(小)、即食菜脯、生菜、

蒜蓉、薑蔥和蔥粒
調味: 半茶匙鹽
做法: 臘腸蒸熟後切粒;沙葛去皮切粒;蝦米浸軟;

不用落油爆香臘腸後盛起;原鑊落少許油爆香蒜蓉和薑蓉,

落蝦米和沙葛快炒,加半碗水焗至沙葛半透明,

 加埋臘腸和即食菜脯炒至乾身,加鹽調味,

最後加埋蔥粒炒勻,食時將臘味粒粒包埋生菜一齊食呀!

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


4 則留言 :

  1. 正...... 我係因為睇完韓劇, 所以都習慣將啲香口肉類加埋生菜一齊包住食 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 去食韓國燒烤,我都鐘意夾生菜食架!

      刪除
  2. 臘腸~哈~唔肥唔肥~最緊要係好味jer

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!