2011年7月14日 星期四

期待!

好開心,

返埋聽日我就放暑假啦!

雖然假期唔多得11日咋,

不過好過冇啦!

老公話請假同我去迪士尼,

我一把年紀仲去玩,

我驚曬和落雨喎!

唔知最後我哋會去邊呢???




 


材料: 雞扒3塊、三色椒
醃料: 豉油、老抽、糖、粟粉、麻油和黑椒碎調味: 印尼沙爹醬
做法: 雞扒去皮切大件,用醃料醃半日;三色椒切粒;
將雞塊和三色椒逐一串在鐵籤內,預熱焗爐200度15分鐘,
將雞串放入焗15分鐘,取出反轉焗多15分鐘,食時沾上沙爹醬便成。
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!