2010年7月13日 星期二

孜然焗雞膇!

 
今日我哋老師和小朋友到運動館舉行運動日,(有冷氣o架!)
 
玩競技、接力等等遊戲,
 
小朋友非常投入和踴躍參與,
 
連老師嘅我都玩得好開心呀!
 
不過返到學校超攰囉!
 
成個人散哂呀!
 
無力添!
 
唔想買餸,
 
唯有求求其其剿雪櫃有咩食咩啦!
 

孜然焗雞膇
 
材料: 雞膇2磅
 
醃料: 孜然粉、豉油、老抽、糖、麻油
 
做法: 用醃料醃雞膇2小時:預熱焗爐200度15分鐘,
 
焗雞膇30分鐘,每15分鐘反轉焗另一面。
 
 

 

柱候薯仔炆牛腩牛筋
 
 

材料: 牛肋條、牛筋、薯仔、薑、蔥和紹酒
 
醃料: 豉油、老抽、糖和麻油
 
調味: 柱候醬1個半匙羹
 
做法: 牛肋條先用薑蔥和紹酒出水後用醃料醃1小時;
 
牛筋切大件備用;薯仔去皮切大件;燒熱油鑊爆薑、牛肋條和牛筋,
 
加水蓋過牛肋條面炆至1小時後加薯仔,再炆15分鐘便成。
 

 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!