2010年7月25日 星期日

2010澳門狂食之旅~手信篇!

 
今次過澳門真係全程食食食冇停口o架!
唔單只食,
我哋仲買唔停手,
睇吓我哋買咗咩嘢返嚟啦!
鉅記~ 杏仁餅、紫菜鳳凰卷、花生糖、蝦子花生、沙爹豬柳條、
   合桃酥,仲有買酒店船票package裡送嘅鉅記禮物2份!(每間房1份)

文記~ 香蕉糕和蛋散!

車厘哥夫~紐結糖!

晃記~ 雞仔餅、肉切酥和合桃酥!

鳳城利來~紫菜肉鬆卷、杏仁餅!(有不同味道o架)

 
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!   

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!