2010年3月9日 星期二

粟米魚肚羹!

 
昨日我咳咗一整日,
 
成個人都好疲倦,
 
九點半已經上床瞓覺,
 
點知一瞓仲咳,
 
咳咳咳,咳到唔停啊!
 
瞓到朦朧之際,
 
老公突然叫醒我,
 
因為佢沖咗杯蜜糖水俾我飲,
 
嘩!好sweet呀!
 
跟著我一覺瞓到天光啦!
 

 

粟米魚肚羹
 
 

材料: 粟米蓉2罐、豬肉碎$10、魚肚2兩、雞蛋1隻
 
醃料: 豉油、糖、粟粉和水
 
做法: 用醃料醃豬肉碎半小時;雞蛋攪勻備用;
 
將魚肚出水至淋身後洗淨內裡的沙粒,切絲備用;
 
將2罐粟米蓉加2罐半水放入煲內煮滾,水滾加魚肚煲15分鐘,
 
加肉碎後滾多5分鐘,最後熄火落蛋漿攪勻後便成,
 
可隨個人喜好加胡椒粉!
 
 

 

原本沙爆魚肚真係好多沙o架!
 
唔知道係咪亞蘇個節目太受歡迎,
 
D魚肚好似貴咗,
 
買咗5條要$15呀!
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!