2010年3月11日 星期四

考驗!

 
今日又是考驗新工人姐姐廚藝的大日子,
昨晚我已經買定哂雞翼和節瓜,
仲逐一講明豉油雞翼是用現成豉油汁加2碗水煮20分鐘;
節瓜就煮粉絲蝦米啦!
睇睇佢煮成點!

都算唔錯啦!
不過煮節瓜就唔記得浸粉絲,
好彩我早咗返屋企,
即刻叫佢浸,
如果唔係冇粉絲好似冇咁好食呀!

嘻嘻!我唔想食白飯,
於是自己炒咗碟牛肉蛋飯,
諗住獨食啦!
點知大小魔怪都話唔食白飯要食牛肉飯,
最後連老公都話想食呀!
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!