2010年3月26日 星期五

無理的投訴!

 
近呢排每逢食晚飯時,
 
大小魔怪都會投訴,
 
話D餸好睇唔好食,
 
好食嘅又唔夠食;
 
喂,亞囝想死係咪呀!
 
人嘅容忍度有限,
 
亞虎已經激到我死死吓,
 
(前幾日回覆回應同出唔到post,
 
今日又壞瀏灠人數,真係唔知道明天又壞咩嘢啦!)
 
你兩個依家又激我,
 
激到我擺工以後唔再煮餸,
 
等工人姐姐日日煮D冇味嘢俾你哋食,
 
咁你哋就知道我煮嘅嘢幾咁好食啦!
 
好喎!我真係要認真諗諗呢個方法整整佢哋先得!

 



豉油雞汁豬肚豬腸豆腐
 
材料: 急凍豬肚1個、急凍豬腸2條半、薑、蔥、紹酒和鹵豆腐4件
 
調味: 李錦記豉油雞汁半樽
 
做法: 豬肚和豬腸用薑、蔥和紹酒出水後;豬肚開邊洗淨去肥膏;
 
豬腸剪開數段後,將豬腸反入露出豬腸內肥膏,用剪剪去較肥部份;
 
煮滾豉油雞汁落豬肚豬腸煮1個半鐘;
 
鹵豆腐最後20分鐘才加入汁內煮熱。
 
 
 

  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


 
                                    

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!