2010年3月6日 星期六

健康午餐!

 
呢排天氣好差,
 
又濕又熱,
 
對怕熱和有鼻敏感的我,
 
超辛苦呀!
 
唔想食飯,
 
唯有改食粥,
 
食粥梗係要炒粉啦!
 
今日唔只有炒粉,
 
 
仲有我拿手嘅炒粒粒!


 炒粒粒


 瑤柱肉片粥
 雞絲扎肉椰菜銀芽炒河粉
 

 
 
 

材料: 三色椒(每款半個)、蜆肉、菜脯、梅頭豬肉和炒香花生
 
醃料: 豉油、麻油、糖和粟粉(醃豬肉粒30分鐘)
 
調味: 蒜頭豆豉醬1匙羹
 
做法: 首先三色椒、菜脯和豬肉切粒備用;蜆肉略出水:
 
逐樣材料分開炒熟後盛起(三色椒、菜脯);
 
炒豬肉粒加少許水焗至熟盛起備用(隔去餘下汁液);
 
落油爆蒜頭豆豉醬後加蜆肉快炒,贊少許紹興酒,
 
加肉粒、三色椒和菜脯快炒數十下,最後加花生便成。
 
 

 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!