2009年4月23日 星期四

雜錦炒粒粒

 
 
天氣熱
 
唔想食飯,
 
於是煲了一小鍋白粥
 
我同老公食;
 
至於大小魔怪緊係食飯啦!
 
食粥,
 
佢哋彩你都傻!
 
有咩嘢可以送粥呀
 
有!
 
食粥時,
 
我通常會用肉粒、花生、菜脯、蜆肉、三色椒等炒埋一碟,
 
加少少蒜頭豆豉醬,
 
就非常惹味啦!
 
正!
 

雜錦炒粒粒
 
 

 

蒸一條新鮮魚,唔記得係咪叫盲曹。
 
 

再嚟一碟腐乳炒油墨菜
 
大魔怪踢波未返。

小魔怪食咗1碗飯、1碗粥和1大碗雜錦炒粒粒!

佢肯食粥,
 

因為之前他睇見我在blog裡說他唔食粥,
 

 
於是他鬥氣吃了1碗。

 
下次想他食佢唔鐘意嘅嘢食時,
 
 
都用呢個方法先得。
 
 
 
  
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!