2009年4月14日 星期二

食雞狂?

 
大小魔怪非常喜歡食
所有雞類的食品,他們都會吃。
每次與他們上大陸玩,一定要吃雞,
例如白切雞豉油雞蒸雞炸雞
燒雞燻雞等等,就連肯得基家鄉雞
他們都鍾意食,可以說無雞不歡與雞為敵
今日,我特別煮五香淮鹽煎雞翼給他們嚐嚐啦!
想當年我親手煎這個餸給老公食,他都大讚好味道。
兩磅雞翼10分鐘內掃清。(大約有22隻) 
   (在超級市場買五香淮鹽粉)
   

   
另外,我還親手搓和煮豬肉丸炒雲耳青瓜
   

  
大魔怪話~整呢D雞翼先健康呀!(?點解?)
   少D油煎,所以咪健康囉!(食2大碗飯)
小魔怪話~睇都好似好好味咁!
   於是改用大湯碗裝飯。(誇張咗D)

 
 
  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!