2009年4月14日 星期二

愛心午餐

 
小魔怪今天開始返學了。
大魔怪和我仍然放緊復活節假期
今早工人突然話要放假,因上星期寄錢返印尼後,
到現在印尼的家人仍收不到錢,她要到銀行問一問。
另外,原本相約母親大人、妹妹和妹夫到又一城食午飯,
誰知妹妹要返學校開臨時會議(掃興),所以取消了。
太無聊了!不知道做什麼好?
於是決定做一個愛心午餐給大魔怪~
    白汁蘑菇海鮮肉碎炒意粉
 



嘩!超!超!超!好味呀!媽咪仲有冇呀!
大魔怪未食完依碟已經問定仲有冇得添,
他吃了一碟半意粉,差點連我果碟都食埋。
        這碟是我的意粉      
  

雖然D意粉只剩咁多,但只要大魔怪喜歡吃
我唔食都得呀!

 
 

  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 


 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!