2024年9月19日 星期四

中秋過後返惠州


噚日襯中秋節補假,

我和老公返咗惠州屋企,

中午返到屋苑樓下茶餐廳食午飯,

食飽飽就會合姑奶和朋友,

一齊返屋企喇!







秋老虎即係秋老虎,

天氣太熱,

我哋都係留係屋企唱老K算啦!

唱咗成個下午,

6點幾去食晚餐,

之前食過嘅湘菜館搬咗舖,

新開張緊係要去試下啦!

裝修係靚架!,

但我哋平時鐘意嘅菜式冇哂囉!

改咗其他菜式,

唔係幾啱我哋口味呀!















今日就簡單D,

本來約咗親戚飲茶,

點知佢攪錯時間臨時有事嚟唔到,

我哋冇節目,

就睇咗套戲,

食埋個午餐就返香港喇!
























呢個餐原本299,

响美團買咗個優惠用68抵100,

所有最後埋單係199+68=267,

足足平咗32呀!




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!