2024年9月15日 星期日

韭菜雞蛋豬肉餃


今次包呢個韭菜雞蛋豬肉餃,

同平時有少少唔同,

就係我加咗蝦皮落D肉餡度,

食落肉餡好鮮味,

真係好正架!

今日我和大魔怪女朋友仔,

總共包咗66隻餸子,

用咗一半餃子嚟煮越車河粉,

剩番一半放入冰箱。








材料: 梅頭豬肉碎1斤、韭菜$5、雞蛋4隻、蒜蓉適量、蝦皮適量、

水4湯匙、滾油適量、餃子皮$15(薄)

調味: 豉油1.5湯匙、蠔油1湯匙、鹽1茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、

麻油少許、胡椒粉適量

做法: 將豬肉碎放入大碗內,加入調味、水4湯匙,

攪至豬肉餡料起膠後,放入雪櫃雪1小時;

韭菜洗淨去頭切碎;將雞蛋4隻落少許鹽打散後,炒散後剁碎;

從雪櫃取出豬肉餡,加入韭菜、雞蛋碎和蒜蓉,

贊滾油係蒜蓉和韭菜面,再加入蝦皮攪勻,

就可以用嚟包餃子架啦!






大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!