2024年7月1日 星期一

涼拌雞絲冷麵




依家天氣咁熱,

大家都冇咩胃口食熱辣辣嘅飯餸,

所以今日中午我就整咗呢個涼拌雞絲冷麵做午餐呀!

雞髀肉加咗鹽、黑椒碎和胡椒粉嚟醃,

蒸熟待涼拆絲;

冷麵就用咗粗拉麵,

先煮熟後浸冰水,

待涼後隔水放雪櫃雪一陣;

而個冷麵汁係我自己調製,

加咗麻辣油、花生醬、蒸魚豉油、醋、蒜蓉、芝麻和水,

大小魔怪都話好味道,

仲話以後唔使買街外嘅冷麵汁呀!

冷麵加埋清清爽爽嘅青瓜絲一齊食,

特別爽口呀!







  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!





沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!