2024年4月17日 星期三

休息下啦


失蹤咗幾日,

唔係出去玩,

而係病足咁多日呀!
 
話說上星期五和六已經開始骨痛,

我以為天氣唔好老人病發作,

點知星期日早上開始覺得唔多妥,

頭重重、喉嚨乾涸、流鼻水和咳,

下午仲開始發燒添38.8度,

叫大魔怪幫我買個6合1測試劑,

check過又冇中招,

星期日冇私家醫生睇,

只好食住退燒藥先,

要捱到星期一先睇到醫生;

食咗藥簡直大昏迷,

感覺成個人好似坐在船上,

响個大海度蕩來蕩去咁樣;

連續燒咗3日,

到今日星期三先退燒咋!

呢幾日我過冇咩嘢食過,

喉嚨痛完全冇胃口,

老公每日買個麵包俾我吊命,

至於老公和大小魔怪食咩,

佢哋自己攪掂喇!

再唔係就買飯盒,

今日我精神好D,

就煲粥食呀!
















大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 










6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!