2024年4月30日 星期二

呃飲呃食睇樓團


噚日參加朋友公司舉辦嘅睇樓團,

包車包酒店住1晚,

仲包埋4餐添呀!

咁抵玩,

緊係唔少得我和老公啦!

噚日朝早9點30分係深圳香格里拉酒店大堂等,

坐車到惠東雙月灣食午餐,

連司機10個人食,

朋友就加咗窰雞、涼瓜牛肉和炒菜芯。

















食完午餐後就去睇樓盤~卓越御山海,

有團友有興建,

sales都好落力傾銷,

傾咗好耐,

我哋呢D陪人睇樓就冇咩事做,

坐坐下就好肚餓,

叫咗美團外賣食少少嘢。
























夜晚返到酒店都成9點囉!

放低行李就去搵宵夜食,

呢餐宵夜超抵食358人仔,

全部大大碟,

(有碟炒米粉冇影相)

我哋8個人食極都食唔完,

真係飽到上心口呀!












返酒店好鬼攰,

沖完涼吹完頭都成12點幾喇!

今天8點30分要集合食早餐,

呢餐早餐6個人去食,

其餘2個人繼續瞓覺,

呢個殺豬粉其實就係豬雜粉,

真材實料,

真係好好味道架!























準時9點30分出發去惠州西湖閒逛,

呢度我好熟,

所以帶大家先去西湖步行街,

咁啱又有攤位展宵會,

不過我哋嚟到太早,

好多攤位正在準備中;

之後就去咗梅菜街買梅菜喇!

呢間梅菜檔我成日去買,

D梅菜好鬼靚,

我買最靚梅菜原本14蚊人仔1斤,

依家13蚊人仔賣俾我,

其他團友都有買,

滿載而歸呀!

行咗去西湖一陣就已經落雨,

我哋於是回程去仲愷另一個大商場行咗個圈就去食午餐,

呢間味派我哋食過好多次,

水準一樣保持到,

好味道呀!

免費雪條任食,

我揀咗食綠豆雪條呀!




















之後去睇另一個樓盤,

竟然見到威利同朋友一齊睇樓,

仲同我哋一齊影相添。

我哋回程經蓮塘口岸過關,

買咗雞和燒肉,

我哋6點半左右去買燒肉,

燒肉特價40蚊人仔有1斤,

老公就買咗兩盒平平哋嘅燒肉,

25蚊人仔有兩盒,

佢話用嚟炆冬瓜豆腐卜特別好食喎!

而我係惠州步行街梅菜街買咗梅菜外,

仲有五指毛桃、牛大力和蝦米。







  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!