2022年8月18日 星期四

蕃茄炒蛋


前兩日買嘅農場蛋,

雖然冇湖北蛋個蛋黃咁深色,

但奇就奇在呢兩日打嘅蛋都係雙黃的,

噚晚打果3隻蛋有6個蛋黃,

今朝煎雙蛋就有4個蛋黃,

連打5隻雞蛋有10個黃,

睇嚟我要買六合彩先得囉!


材料: 蕃茄3個、雞蛋3隻、蒜頭、麻油、茄汁

調味: 鹽少許、糖2茶匙、水半碗

做法: 雞蛋落少許鹽和胡椒粉發勻備用;

蕃茄切件;燒熱易潔鑊落油,倒入蛋液快炒成滑蛋上碟(8成熟);

燒熱鑊落油爆香蒜頭,加入蕃茄快炒數十下,

落調味和適量茄汁煮至喜愛的腍度,加入蛋液撈勻上碟,

最後灑幾滴麻油便成。




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

4 則留言 :

  1. 哎咃 ! 我從來都未遇過雙黃蛋喎! 咁我以後唔買六合彩喇! ( 哈哈 ~ 講下笑) 蕃茄炒蛋, 簡單又好味啊!

    回覆刪除
  2. 見到雙黃真開心, 可能呢盒隻隻都係雙黃啊!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!