2022年8月15日 星期一

恭喜恭喜


噚日,

我哋黃氏一家又有聚會喇!

除慶賀妹妹榮升副校長外,

順便慶祝姐姐(7月)和我(9月)嘅生日。

多謝妹妹噚日升職請食飯,

仲有母親大人俾我嘅生日利是呀!

姐姐和我送咗個小擺設俾妹妹。

大人有大人打麻雀,

小朋友都係打牌呀!

限聚令下,

我哋12人分枱食飯,

年長朋友8人一枱,

年青人4人一枱。






















大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



6 則留言 :

  1. 幾姊妹聚下, 吃下飯, 真係好開心 , 替你們高興! ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家飯聚都唔易,一圍分兩枱,傾計都唔得呀!

      刪除
  2. 恭喜! 妹妹真是年輕有為呀! 家有三朵金花真係開心~

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!