2022年5月19日 星期四

XO醬福花炒肉絲


我呢排好鐘意買福花菜炒嚟食,

鐘意佢爽爽脆脆,

今日加咗XO醬落去一齊炒,

好惹味架!




材料: 福花菜1/4個、梅頭豬肉$30、生粉水適量

調味: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: XO醬2茶匙、蠔油半湯匙、豉油半湯匙、糖1茶匙

做法: 福花菜切開,用清水和鹽1茶匙浸洗15分配;

豬肉切絲後落醃料醃30分鐘;

燒熱油鑊落豬絲片煎兩面後,加福花菜炒勻後,

落調味和少許水煮至肉熟便成。

   

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



4 則留言 :

  1. 吖 ~ 雀后, 請問福花味道似椰菜花嗎? 我都想試下.

    回覆刪除
    回覆
    1. 外形似椰菜花,味道較爽口,冇椰菜花咁腍身呀!

      刪除
  2. 我呢度得椰菜花冇福花,我覺得福花好食啲。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!