2022年5月22日 星期日

母親大人生日快樂


噚日母親大人生日,

我哋終於可能出外慶祝喇!

選擇咗石門富臨酒樓食晚飯,

一行12人訂咗間廳房,

分咗二枱~8 人和4人呀!

姐姐親身去花墟買花,

親自插咗一束花送俾母親大人呀!








訂咗一圍酒席外,

我哋仲加咗羅漢齋炒麵、七味炸豆腐和燒鵝半隻,

眼闊肚窄,

我哋又食又拎,

攞返屋企唔好浪費食物呀!

(4個孫仔女夾錢買蛋糕請婆婆食)




















   

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




8 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!