2021年1月22日 星期五

胡里胡淘(塗)


今次真係胡里胡淘(塗)啦!

20號天貓超市開始有優惠,

拿拿臨20號就落order,

今日下午就送到嚟喇!

淘咗一大堆嘢,

但點解好多都係重複咗???

最誇張係大碗麵,

本來每款淘兩個,

點知淘咗10個,

老公笑住話呢幾日早餐要捱杯麵呀!

睇番原來係我襟完又襟,

又冇再check單,

我認我錯了。




















今次淘咗好多老公鐘意嘅零食,

瓜子、涼果、茶包、燕麥片和脆麻花;

好多貨品都有優惠,

指定貨品買滿88就打折,

有的買2件就半價,

所以咪睇到我眼花撩亂囉!


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





10 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!