2021年1月18日 星期一

臘味煲仔飯


老公和小魔怪成日都話想食臘鴨髀,

今日終於買咗隻臘鴨髀返嚟,

加埋臘腸和鴨潤腸,

整咗呢煲臘味煲仔飯呀!



材料: 2杯半米、臘鴨髀1隻、臘腸1條、鴨潤腸1條、蔥粒、紹酒1湯匙

調味: 煲仔飯豉油

做法: 臘腸、鴨潤腸和臘鴨髀用熱水沖洗後切片備用;

洗2杯半米後浸10分鐘,將米放入鍋內加2杯半水(量米杯),

用中火煲約4~5分鐘至冒煙或差不多乾水後(即飯表面有細孔),

用筷子係飯面拮十幾個窿窿後,將臘味平均放在飯面上,

轉最細火煲多15分鐘,期間需要將煲在煮食爐上下左右移動,

使飯焦平均分佈,熄火前,沿鍋邊灑上紹酒(等酒香透入鍋內),

熄火後唔好開蓋焗5分鐘,最後灑上蔥粒和調味,撈勻食得!

~P.S: 煮食爐火力大,飯焦就會燶D好味D;

又或可以在未落餸之前,攪攪煲底嘅飯,

咁就唔會有太多飯焦和濃底架啦!

~係飯面拮窿窿,係想D熱力容易蒸熟臘腸呀!


  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




10 則留言 :

  1. 我唔食膶腸,但臘鴨髀我至愛,流晒口水,好多年沒有食過了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係好耐冇食過臘鴨髀,一年食一兩次呀!

      刪除
  2. 好足料呀! 但臘鴨髀我唔識斬, 次次斬都有碎骨, 妳斬得好齊整!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我起哂D臘鴨肉,放入飯面蒸,食落啖啖肉,好正架!

      刪除
  3. 系喔, 可以起哂D肉再蒸, 學到野啦, 謝謝雀后!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就可以食落啖啖肉,唔使吐骨呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!