2020年1月27日 星期一

大年初三


今日大年初三,

本來預咗返惠州過年,

但因肺炎疫情嚴重,

所以取消回鄉留港過節,

臨時約咗大伯大伯娘和姑奶新抱淇淇嚟打麻雀兼食飯,

家常便飯,

招呼唔到呀!



鮑魚冬菇蠔豉炆鴨腳配生菜底
 XO醬腰果蜜糖豆三色椒炒蝦仁
蒸水蛋
外賣燒肉
外賣燒鴨

 




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



4 則留言 :

  1. 最近我的朋友都改左留港消費,其實都好嘅。 希望病情快D消除。

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年又多一句賀年祝福語,就係祝大家百毒不侵呀!

      刪除
  2. 祝大家身體健康!百毒不侵
    我哋都取消曬出外食飯,改在家中聚會。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋呢幾日都留係屋企,唔敢四圍去呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!