2018年10月22日 星期一

素春卷


呢個週末,

整咗韓式雜菜炒薯粉絲外,

我仲炸咗碟素春卷添架!

雖然又要切又要炒料,

仲要嘥時間去慢慢包,

包完又要攞去炸,

都用咗幾多時間架!

但見到大小魔怪兩個人食到LamLam脷嘅時候,

抵番哂啦!





















材料: 椰菜半個、甘筍1條、木耳適量、冬菇10隻、粉絲適量、

春卷皮1包、生粉半湯匙加少許水攪勻成漿

調味: 素蠔油1.5湯匙、豉油1湯匙、鹽少許、糖1茶匙、麻油少許、

水3湯匙、生粉水(如需要先落)

做法: 冬菇和木耳浸軟去蒂後切絲;粉絲浸軟備用;椰菜和甘筍(去皮)切絲;

燒熱油鑊先爆香冬菇後,加入椰菜、甘筍、木耳炒勻,落調味煮至菜熟後,

加入已剪斷嘅粉絲撈勻,如汁多加加少許生粉水埋芡;

取出春卷皮待涼10分鐘,逐塊慢慢撕開春卷皮(我係包一塊撕一塊架)

咁就可以包春卷喇!

~記得用麵粉漿封口,包好嘅春卷就唔會散;

~未用嘅春卷皮要用保鮮紙包好,如果春卷皮風乾咗就會好易裂開架!

~包多咗可以放入冰箱,咁幾時食就攞出嚟炸就得;

~唔炸可以放入焗爐焗架!

~呢個份量嘅素菜料,我包咗17條春卷呀!

  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




6 則留言 :

  1. 回覆
    1. 初頭慢慢火炸,唔好太心急,仲要成日反反D春卷,開始轉金黃色就用大火迫番D油,即刻撈起佢,因為撈起春卷後仲會深色少少,睇少眼就會燶架啦!

      刪除
  2. 食左咁多餐buffet,weekend 梗係要做好媽媽啦。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!