2018年10月14日 星期日

登高&元朗成記


今日天氣好宜登高

雖然曬就曬咗D,

但清風送爽,

好舒服啊!

拜山後,

我同老公落咗元朗搵食,

我帶佢去食地道大排檔~成記。

(交通廣場對面冬菇亭)







午飯12:00開市,

我哋去到1點40分左右,

都坐滿人架!

不過等咗一陣就有位;

本來想叫碟豬扒飯,

點知亞姐話要點雙拼飯喎!

所以叫咗碟豉油豬扒雞翼飯和豉油豬扒雞球飯喇!

拿,

肚餓或者得一個鐘頭食飯嘅朋友千祈唔好去,

因為等待嘅時間真係幾長,

尤其係瑞士雞翼,

因為佢係即叫即做,

起碼要等20分鐘先有得食呀!

大大塊厚豬扒又腍又軟,

瑞士雞翼汁濃香滑,

1碟雙併飯+杯餐飲,

都係$44,

都算抵啦!

我哋兩個人好努力係咁食都食唔哂D雞球和豬扒,

食得唔好嘥,

袋番屋企今晚用嚟做餸。



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




6 則留言 :

  1. 好多餸,兩樣我都喜歡。

    回覆刪除
  2. 我今日睇到,諗緊點解你晏去都有得食。 雞球飯係點樣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 第二張相就係豬扒雞球飯,好大碟,應該有成塊雞扒係度呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!