2018年10月20日 星期六

馬來西亞肉骨茶+粉腸


今日獻出我人生嘅第一次,

就係洗粉腸喇!

平時出街就食得多,

但要自己一手一腳整呢,

唔講得笑真係有D怕怕架!

點解要買粉腸嚟食呢???

因為小魔怪囉,

佢話係馬來西亞食肉骨茶,

一定要有粉腸先好食喎!













材料: 排骨$40、粉腸$27、獨子蒜頭5個、馬來西亞肉骨茶包1包、醋1湯匙

洗粉腸: 鹽3茶匙、生粉3茶匙、醋1湯匙x3次

洗粉腸方法: 首先用鹽、生粉和醋洗粉腸表面,連續洗粉腸3次,

然後打開粉腸口,灌水入粉腸內,粉腸會由頭
慢慢膨脹到尾,

粉腸尾端會洗出黃色嘅水,重覆做2~3次,壓出粉腸內嘅水後,

燒熱水加粉腸和白醋1湯匙,出水10分鐘撈起粉腸,

剪去粉腸上嘅白色筋膜;

調味: 老抽半湯匙、生抽2湯匙、蠔油1湯匙

做法: 排骨洗淨後,放入鍋內加水煮滾,出水8~10分鐘後撈起;

燒熱8碗水,加入排骨、粉腸、獨子蒜頭和馬來西亞肉骨茶包,

先煲滾15分鐘,加埋調味後轉小火煲1小時便成。

~今次加咗蠔油,所以冇落鹽;如果唔加蠔油,就要落鹽調味喇!

~煲粉腸最好唔好切開嚟煲,一大揪放入湯內,食時用較剪剪開嚟食。

~揀粉腸方面,肉檔老闆會係切開粉腸中間,睇粉腸內有冇黑色污物,

有嘅話就代表呢條粉腸煮出嚟之後會苦架!

~買粉腸要係早上去買,下午買就可能唔夠新鮮喇!

~食粉腸時,點豉汁加胡椒粉和麻油食就最正啦!
  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





6 則留言 :

  1. 整粉腸真係好浪費時間,但自己整衛生好多。

    回覆刪除
  2. 我都好怕洗粉腸架,每次想食都會番娘家叫媽咪整

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳就好啦!我想食要自己整或出街先食到喇!

      刪除
  3. 我都好怕自己洗,多數出街食

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,我哋都係好似,剩係識食唔識做呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!