2018年10月11日 星期四

粉嶺雲泉仙館&天水圍海南小廚


臨近重陽,

襯平日雲泉仙館應該會冇咩人,

所以今日老公、小魔怪我就齊齊去拜奶奶喇!

由上水出發,

搭79K巴士去雲泉仙館;

去到真係冇咩人,

連後門擺賣嘅攤檔都係開咗一間咋!

好彩我哋都有買到嘢!







拜完奶奶冇係雲泉食齋,

返咗天水圍食小魔怪至愛嘅川菜,

呢間海南小廚重新裝修後,

門面靚咗,

食物品質和價錢都冇變,

食到我哋LamLam脷呀!








雖然開得一檔咋,

但今次收穫都好豐富架!

煲湯料兩包,

芒果乾、鴨腎、膶腸+臘腸、秘製柑桔。






大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


4 則留言 :

  1. D湯料大包,又平過大埔街市好多。 大埔街市賣細細包,一般要三十幾蚊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢度仲可以講價,本來2包湯料要$50架,依家收我$45咋!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!