2016年10月17日 星期一

花貓愛吃魚~香煎池魚


今日專登買咗袋池魚返屋企,

咪睇佢細細條,

其實魚骨唔多架,

用鹽和胡椒粉醃咗佢,

用中火慢慢煎香嚟食,

嘩,

好味到不得了呀!

哈哈,

我家老公見到呢幾條魚,

好似貓一樣,

兩眼發光呀!










做法: 池魚洗淨打鱗後去魚頭和內臟,用廚紙抹乾水份後,

落鹽和胡椒粉醃半日;將池魚放入油鑊慢慢煎至兩面金黃色,

除咗中間條大骨和魚肚少少骨外,其餘的全部食得架!



 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




8 則留言 :

  1. 回覆
    1. 唔係我乖,係呢堆魚平咗俾我,所以唔幫我劏呀! @@"

      刪除
  2. 前幾日回娘家吃飯,媽咪都買左池魚,又係用鹽,胡椒炒醃好(媽咪通常醃過夜),再沾上生粉入鑊乾煎至兩面金黃,脆卜卜好味道,我都食左好多條呀

    回覆刪除
  3. 嘩!池魚,好好味呀,我最愛食架

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!