2016年7月7日 星期四

豐衣足食~蠔豉花生瑤柱豬肉粥


老公買埋買埋好多蠔豉仔係冰箱,

雖然細細隻,

但用嚟煲粥就最啱啦!

摷埋其餘物資花生和瑤柱,

煲咗一大鍋粥;

哈,

得我2個人食,

竟然食得哂,

勁呀!

(分兩餐)












材料: 米1杯、豬腱肉$20、瑤柱6粒、蠔豉25粒、薑片4片、花生大半碗

做法: 豬腱洗淨後切片;蠔豉和瑤柱浸15分鐘;花生浸1小時;

米洗淨後落1/4茶匙鹽和少許油撈勻備用;

將9碗水放入Staub鍋內煮滾後,落豬腱肉、花生、瑤柱和薑片,

用中大火滾後小火滾30分鐘後落米,

再煲滾後轉小火煲至粥棉(約1小時左右),

按個人口味加入鹽調味便成。

  



 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




14 則留言 :

  1. 回覆
    1. 係呀,我煲湯煲粥鐘意落好多料,咁先好食架!

      刪除
  2. 雀后丶豬��要不要用鹽醃一醃先?

    回覆刪除
    回覆
    1. 豬腱可以用少少鹽醃下佢,咁調味時就要試味後先再落鹽喇!

      刪除
  3. 咁大煲都食得晒,一定好好味啦

    回覆刪除
  4. 依家我買瑤柱蠔豉等海味都唔會買特別大的,一來貴,二來都係食陣味啫,買平D,食多D。

    回覆刪除
  5. 蠔豉粥正呀 , 天氣咁熱食粥最開胃 .

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!