2016年7月19日 星期二

準備就緒


聽日屋企開始裝修啦!

成屋嘅嘢掉剩呢度咁多,

一間房都可以裝得哂呀!

唔講都唔知,

原來我果層另一個單位今日開始裝修,

呢次真係熱鬧囉,

肯定嘈到七彩呀!



  


 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




12 則留言 :

  1. 一層2單位裝修咁實好嘈!好在你搬開咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日鑽到七彩,聽日就輪到我架啦!

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,全部唔要,換新傢俬呀!

      刪除
  3. 上次我住大廈有7個單位裝修,我想死

    回覆刪除
    回覆
    1. 一齊裝修,好過唔同時間喎!

      刪除
  4. 樓上樓下裝修真係要地方去之得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,因為鑽嘢聲實在好難頂呀!

      刪除
  5. 回覆
    1. 哈哈,呢個時候又真係唔好住係我隔離呀!

      刪除
  6. 好叻呀,可以剩下咁少。
    我上次搬家,成間屋只剩下兩三架貨車嘅野,個室內設計師看見都講咁少咋,哈哈哈,幾開心呀。

    回覆刪除
  7. 十分同意,希望你也可以多多指教
    http://storagehk.blogspot.hk

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!