2016年2月14日 星期日

新春行大運~南生圍


今日年初七兼西方情人節,

我哋嘅慶祝活動係約埋老公舊同學一行十一人,

齊齊去元朗南生圍嚟個新春行大運,

我哋由南邊圍沿路行去山貝河碼頭!

坐橫水渡過山貝河冇加價,

每位$6。

















 之前爛咗嘅木橋已經維修好啦!










呢度嘅豆腐花真係好香滑,

豬皮蘿蔔魚蛋$15。






行大運完畢都已經2點半,

我哋又嚟到黃屋村嘅南山軒私房菜食下午茶喇!

最鐘意飲我愛的奶茶凍。








今日消費,

早餐、坐橫水渡、食豆腐花和下午茶,

每人都係$95左右。




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



10 則留言 :

  1. 難得人日、西方情人節,同一日,生日、情人節情快樂!

    回覆刪除
  2. 一班人一齊慶祝情人節及生日真好

    回覆刪除
  3. 開開心心一起過人日同情人節,真熱鬧。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 係呀!可以食咁多餐,真係低消費架!

      刪除
  5. 回覆
    1. 老公同舊同學聚得好密架,一個月起碼見一至兩次,唔係行山就係打兵兵波呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!